
INFORMACJA DOTYCZĄCA DALSZYCH ETAPÓW REALIZACJI PROJEKTU PARASOLOWEGO NA TERENIE GMINY SŁUPCA
INFORMACJA DOTYCZĄCA DALSZYCH ETAPÓW REALIZACJI PROJEKTU PARASOLOWEGO NA TERENIE GMINY SŁUPCA
Wójt Gminy Słupca
zaprasza na spotkania mieszkańców, którzy zadeklarowali udział w naborze do projektu parasolowego na przełomie 2023/2024 roku i dla których zostały wykonane analizy – audyty techniczne.
Spotkania odbędą się:
– 6 marca (czwartek) o godzinie 16:30 w budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Piotrowicach, ul. Słupecka 13
– 11 marca (wtorek) o godzinie 16:30 w sali konferencyjnej Urzędu Gminy Słupca, ul. Sienkiewicza 16
W trakcie spotkań zostaną przedstawione niezbędne informacje dotyczące dalszej realizacji projektu.
Biorąc pod uwagę, że wniosek o dofinansowanie składany był w I półroczu 2024 r. konieczne jest ponowne zweryfikowanie listy osób zainteresowanych udziałem w projekcie.
Projekt realizowany będzie w formule tzw. „projektu parasolowego” co oznacza, że to Gmina przygotowuje, zleca i koordynuje wykonanie instalacji OZE, natomiast z instalacji korzystać będą właściciele nieruchomości uczestniczących w projekcie.
W projekcie nie ma możliwości sfinansowania kosztów instalacji, która została zamontowana we własnym zakresie przez mieszkańca.
Osoby, które były na liście podstawowej nieruchomości zakwalifikowanych do dofinansowania mają pierwszeństwo udziału w projekcie oraz zobowiązane są do złożenia deklaracji potwierdzającej uczestnictwo w projekcie lub oświadczenia o rezygnacji z udziału w projekcie (pliki do pobrania poniżej). Druki deklaracji/oświadczeń będą również udostępnione na w/w spotkaniach.
Termin składania deklaracji/oświadczeń: od dnia 07.03.2025 r. do dnia 14.03.2025 r.
Wypełnione deklaracje potwierdzające uczestnictwo w projekcie wraz z dokumentem własności nieruchomości (kopia lub oryginał do wglądu) lub oświadczenia o rezygnacji należy dostarczyć w następujący sposób:
– pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Słupcy, ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
– pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@gminaslupca.pl
– osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy w Słupcy
INFORMACJE W SPRAWIE PROJEKTU udzielane są telefonicznie pod numerem 63 274 36 76 wew. 33 w godzinach 8:00-15:00 lub mailowo: nieruchomosci@gminaslupca.pl
Osoby deklarujące chęć kontynuacji w projekcie zobowiązane są do uczestnictwa w spotkaniach.
W projekcie mogą pozostać tylko te osoby, które zadeklarują chęć zainstalowania DOKŁADNIE TAKIEJ SAMEJ INSTALACJI OZE na tej samej nieruchomości, której nadal są właścicielami, a które były uwzględnione we wniosku o dofinansowanie!
Ilość mieszkańców zakwalifikowanych do projektu jest ograniczona ze względu na zakres i wytyczne określone we wniosku o dofinansowanie.
Poniżej wzory dokumentów do pobrania:
deklaracja-potwierdzajaca-uczestnictwo-w-projekcie