Komunikat

17 czerwca 2019

O ZAKOŃCZENIU NABORU WNIOSKÓW NA USUWANIE AZBESTU NA 2019 ROK W GMINIE SŁUPCA

W związku z wyczerpaniem się limitu środków finansowych przeznaczonych przez Gminę Słupca na „Realizację programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Powiatu Słupeckiego w 2019 roku”

informujemy, że

z dniem 17 czerwca br. został zakończony nabór wniosków na realizację przedmiotowego Zadania.

Urząd Gminy Słupca

ADRES Ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
NUMER TELEFONU 63 274 36 76
NIP 6671764408
REGON 311019421
GODZINY URZĘDOWANIA Pon - Pt. 7:30 - 15:30
PLATFORMA KOMUNIKACYJNA E-URZĄD https://eurzad.gminaslupca.pl/
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ https://bip.gminaslupca.pl/