Od 4 września br. infolinia Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 r. pracuje także w soboty!

3 września 2021

 

We wrześniu br. infolinia spisowa 22 279 99 99 (opłata zgodna z taryfa operatora) będzie pracować także w soboty.

od 1 do 4 września od 8:00 do 18:00. 5 września nieczynna

Wszystkim osobom, które się jeszcze nie spisały przypominamy, że pod numerem infolinii spisowej również można dokonać spisu!

wybierz 1 – spis przez telefon,
wybierz 2 – informacje na temat spisu oraz weryfikacja tożsamości rachmistrza.

O zmianach godzin działania infolinii w kolejnych tygodniach będziemy na bieżąco informować na stronie spis.gov.pl oraz w mediach społecznościowych.

Przypominamy:

  1. spis powszechny jest obowiązkowy,
  2. od pierwszego zalogowania do formularza spisowego https://spis.gov.pl respondent ma 14 dni na dokończenie samospisu, ale termin ten ulega skróceniu, jeżeli respondent rozpocznie samospis np. 23 września br., wtedy ma czas tylko do 30 września br. i nie ma już możliwości wykorzystania 14 dni,
  3. do osób, które:
  • nie spiszą się przez Internet
  • nie spiszą się w Urzędzie Gminy na specjalnym stanowisku komputerowym
  • nie spiszą się w mobilnym punkcie spisowym, o którym informują lokalne media
  • nie spiszą się na infolinii

zadzwoni (z numerów 22 279 99 99 lub 22 828 88 88) lub przyjdzie rachmistrz, nie można odmówić przekazania danych spisowych rachmistrzowi.

odmowa udziału w spisie może skutkować karą grzywny do 5 tys. zł

Samospis przez Internet trwa ok. 15 minut, dlatego też zachęcamy, aby po rozpoczęciu samospisu nie przekładać go na inne dni.

 

Urząd Gminy Słupca

ADRES Ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
NUMER TELEFONU 63 274 36 76
NIP 6671764408
REGON 311019421
GODZINY URZĘDOWANIA Pon - Pt. 7:30 - 15:30
PLATFORMA KOMUNIKACYJNA E-URZĄD https://eurzad.gminaslupca.pl/
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ https://bip.gminaslupca.pl/