Podpisanie umowy

10 października 2019

W dniu 8 października 2019 r. w siedzibie Urzędu Gminy w Słupcy miało miejsce podpisanie umowy na Remont oraz modernizacja kotłowni i budynku Urzędu Gminy Słupca.

Wykonawcą zamówienia został Zakład Usług Budowlano – Remontowych REMBUD Dariusz Szewczyk.

Całkowity wartość zamówienia to 654 998,42 zł, natomiast termin zakończenia robót został wyznaczony 30 maja 2020 r.

Urząd Gminy Słupca

ADRES Ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
NUMER TELEFONU 63 274 36 76
NIP 6671764408
REGON 311019421
GODZINY URZĘDOWANIA Pon - Pt. 7:30 - 15:30
PLATFORMA KOMUNIKACYJNA E-URZĄD https://eurzad.gminaslupca.pl/
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ https://bip.gminaslupca.pl/