Czasowe wyłączenie telefonów stacjonarnych

15 grudnia 2021

Ze względu na trwające prace nad modernizacją sieci teleinformatycznej Urzędu Gminy Słupca (w tym wymiana centrali telefonicznej) w dniu 17.12.2021 r. od godziny 13:00 na czas wykonywania prac instalatorskich zostaną wyłączone telefony stacjonarne.

Będzie można się z nami skontaktować:

  • mailowo sekretariat@gminaslupca.pl
  • poprzez platformę komunikacyjną E-Urząd www.eurzad.gminaslupca.pl
  • poprzez telefon komórkowy 697-888-361

 

Za utrudnienia przepraszamy.

 

 

Urząd Gminy Słupca

ADRES Ul. Sienkiewicza 16, 62-400 Słupca
NUMER TELEFONU 63 274 36 76
NIP 6671764408
REGON 311019421
GODZINY URZĘDOWANIA Pon - Pt. 7:30 - 15:30
PLATFORMA KOMUNIKACYJNA E-URZĄD https://eurzad.gminaslupca.pl/
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ https://bip.gminaslupca.pl/