
Przewodnik po urzędzie
Na tej stronie mieszkańcy gminy, nasi potencjalni interesanci, mogą zorientować się w strukturze organizacyjnej urzędu. Sprawdzić gdzie i u kogo można załatwić konkretną sprawę. Mamy też zamiar przedstawić naszych pracowników , którzy czekają na swoich stanowiskach pracy aby służyć państwu kompetentną radą i życzliwą pomocą.
Parter:
Biuro nr 1 (Referat finansowo-księgowy)
Skarbnik Gminy Słupca – Cezary Fajkowski
tel. 63 274 36 76 wew. 24
Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Główny Księgowy – Barbara Haremza
Stanowisko ds. księgowości budżetowej – Joanna Andrzejewicz
-
księgowość budżetowa
tel. 63 274 36 76 wew. 25
Biuro nr 2 (Referat organizacyjny i spraw społecznych)
Wójt Gminy Słupca – Grażyna Kazuś
Sekretarz Gminy Słupca – Karolina Walczak
-
nadzór nad przyjmowaniem skarg i wniosków,
-
przyjmowanie petycji i prowadzenie rejestru petycji,
-
przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy w trybie przewidzianym w art. 951 Kodeksu cywilnego (testament allograficzny),
-
koordynowanie spraw związanych z udzielaniem informacji publicznej,
-
prowadzenie naboru pracowników,
-
monitoring systemu kontroli zarządczej w Urzędzie, koordynowanie spraw związanych z kontrolą zewnętrzną,
-
prowadzenie rejestru gminnych jednostek organizacyjnych oraz zbioru ich statutów i regulaminów organizacyjnych,
-
wstępna analiza oświadczeń majątkowych.
Stanowisko pracy ds. kancelaryjnych i obsługi klienta – Magdalena Głowacka
- przyjmowanie korespondencji.
tel. 63 274 36 76 wew. 21
Biuro nr 3 Z-ca Wójta Gminy Słupca
Stanowisko pracy ds. inwestycji i budownictwa – Cezary Przybylski
- nadzór nad inwestycjami gminnymi,
- prowadzenie spraw budowlanych,
- obsługa inwestorów.
tel. 63 274 36 76 wew. 30
Biuro nr 6 (Referat organizacyjny i spraw społecznych)
Stanowisko pracy ds. archiwum, ochrony przeciwpożarowej i bhp – Katarzyna Urbaniak (Referat utrzymania dróg i porządku)
- sprawy z zakresu OSP,
- archiwum,
- bhp,
tel. 63 274 36 76 wew. 31
Stanowisko pracy ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych – Aleksandra Szymańska/Patrycja Michalska
- wymeldowanie, zameldowanie,
- dowody osobiste,
- zgłoszenia pobytu tymczasowego,
- rejestr wyborców,
tel. 63 274 36 76 wew. 32
Stanowisko ds. obrony cywilnej, zarządzania kryzysowego i spraw wojskowych – Lucyna Olejniczak
- sprawy z zakresu Służby wojskowej,
- zarządzanie kryzysowe,
- obrona cywilna,
- Karta Dużej Rodziny,
Biuro nr 7 (Referat finansowo-księgowy)
Stanowisko ds. czynszów i windykacji należności – Monika Czerniejewska
- windykacja,
- czynsze mieszkalne.
tel. 63 274 36 76 wew. 26
Stanowisko ds. wymiaru podatku – Magdalena Grabowska
- wymiar podatków,
- wydawanie zaświadczeń o stanie majątkowym,
- podatek akcyzowy.
tel. 63 274 36 76 wew. 27
Stanowisko ds. księgowości podatkowej – Rafał Pirucki
- księgowość podatkowa,
- zaświadczenia o nie zaleganiu z płatnością podatku,
- podatek akcyzowy,
- podatek od środków transportu.
Biuro nr 9 Punkt kasowy Banku Spółdzielczego w Słupcy
- uiszczanie opłat.
tel. 63 274 36 76 wew.
Biuro nr 10 (Referat finansowo-księgowy)
Stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – Anna Rutkowska
- przyjmowanie deklaracji,
- naliczanie opłat.
Stanowisko ds. księgowości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – Anna Ogrodowska
- księgowanie opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
tel. 63 274 36 76 wew. 29
Biuro nr 11 (Referat inwestycji, zamówień publicznych i promocji)
Stanowisko pracy ds. informatyki i cyberbezpieczeństwa (Kierownik Referatu) – Tomasz Gniewkowski
- informatyzacja Urzędu,
- administrowanie i redagowanie strony internetowej Urzędu Gminy i Biuletyn Informacji Publicznej,
- Inspektor Ochrony Danych,
- cyberbezpieczeństwo.
tel. 63 274 36 76 wew. 28
Biuro nr 12 (Referat finansowo-księgowy)
Stanowisko pracy ds. promocji i zaopatrzenia
- promocja,
- zaopatrzenie,
- organizowanie festynów środowiskowych, turniejów sportowych oraz imprez kulturalnych,
- administrowanie i redagowanie strony internetowej Urzędu Gminy i Biuletyn Informacji Publicznej,
- Gminna Karta Seniora.
tel. 63 274 36 76 wew. 47
Piętro 1:
Biuro nr 15
Radca Prawny – Anna Skocka
tel. 63 274 36 76 wew. 43
Biuro nr 16 (Referat gospodarki, ochrony środowiska i rolnictwa)
Stanowisko pracy ds. działalności gospodarczej i rolnictwa – Marta Sobieraj
- ewidencja działalności gospodarczej,
- wydawanie zezwoleń na sprzedaż alkoholi,
- przyjmowanie zgłoszeń z zaistniałej klęski w rolnictwie,
- wydawanie zezwoleń na uprawę maku,
- ewidencja obiektów agroturystycznych,
- wpisy do rejestru działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
tel. 63 274 36 76 wew. 38
Biuro Związku Gmin Regionu Słupeckiego – Katarzyna Andzelm-Nowaczyk
- informacje o funkcjonowaniu działalności schroniska dla bezdomnych zwierząt.
tel. 63 274 36 76 wew. 46
Biuro nr 17 Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, zasiłki:
Kierownik – Anna Kubicka
Z-ca kierownika – Anna Nowak-Kamińska
Główny księgowy – Beata Jabłońska
Specjaliści pracy socjalnej:
- Beata Chojnacka
- Marta Dymowska
Pracownicy socjalni:
- Agnieszka Dębowska
- Małgorzata Kubicka
- świadczenia pomocy społecznej,
- zasiłki i pomoc w naturze,
- ubieganie się o miejsce w domach pomocy społecznej, ośrodkach wsparcia, środowiskowych domach samopomocy etc.
- dożywianie w szkołach i przedszkolach,
- praca socjalna z klientami,
tel. 63 274 36 76 wew: 40 (kierownik); 41, 42 (pracownicy socjalni, specjaliści pracy socjalnej, z-ca kierownika); 45 (gł. księgowy)
Biuro nr 20 (Referat organizacyjny i spraw społecznych)
Stanowisko pracy ds. organizacyjnych, kadr i płac – Magdalena Kaczorowska
- udostępnianie informacji publicznej,
- kadry,
- płace.
tel. 63 274 36 76 wew. 48
Stanowisko pracy ds. obsługi organów gminy i samorządów wiejskich – Sylwia Najdzińska
- prowadzenie Biura Rady Gminy Słupca,
- fundusz sołecki,
- organizacje pozarządowe.
tel. 63 274 36 76 wew. 39
Biuro nr 22 (Referat utrzymania dróg i porządku)
Kierownik referatu, stanowisko pracy ds. dróg i rozgraniczeń nieruchomości – Bogdan Kukulski
- zarządzanie drogami gminnymi,
- rozgraniczenia gruntów,
- sprawy dróg (remonty, bieżące utrzymanie dróg, odśnieżanie),
- transport publiczny,
Stanowisko pracy ds. gospodarki gruntami i nieruchomościami – Łukasz Jarecki
- gospodarka gruntami i nieruchomościami (umowy dzierżawy, użytkowanie wieczyste, nabywanie, sprzedaż, darowizny),
- gospodarka lokalowa,
- opłata eksploatacyjna,
- komunalizacja mienia,
- gospodarka komunalna,
- fakturowanie – umowy najmu, dzierżawy.
tel. 63 274 36 76 wew. 33
Biuro 23 (Referat gospodarki, ochrony środowiska i rolnictwa)
Stanowisko pracy ds. ochrony środowiska – Natalia Stróżyk
- wydawanie zezwoleń na wycinkę drzew i krzewów,
- sporządzanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach,
- gospodarka w zakresie odpadów komunalnych stałych i nieczystości płynnych,
- azbest,
- przyjmowanie zgłoszeń przydomowych oczyszczalni,
- sporządzanie zezwoleń na odbiór i transport nieczystości płynnych.
tel. 63 274 36 76 wew. 34
Biuro 23 (Referat inwestycji, zamówień publicznych i promocji)
Stanowisko pracy ds. zamówień publicznych – Kamila Kulczycka
- zapytania ofertowe,
- rejestr umów,
- przetargi,
- zamówienia publiczne,
- pozyskiwanie i rozliczanie środków zewnętrznych.
tel. 63 274 36 76 wew. 34
Biuro 24 (Referat gospodarki, ochrony środowiska i rolnictwa)
Kierownik Referatu oraz stanowisko pracy ds. gospodarki przestrzennej – Joanna Dobrychłop
- wydawanie wypisów, wyrysów i zaświadczeń z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,
- planowanie przestrzenne,
- podziały nieruchomości,
- nadawanie numerów porządkowych nieruchomościom oraz nazw ulic,
- Koordynator Programu Wielkopolska Odnowa Wsi.
tel. 63 274 36 76 wew. 35
Biuro 25
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej:
Stanowiska pracy ds. świadczeń wychowawczych: Kamila Józefiak
- świadczenia wychowawcze (500+)
Stanowisko pracy ds. organizacyjnych, kadr i płac – Magdalena Frąckowiak
- kadry i płace,
- stypendia szkolne
tel. 63 274 36 76 wew. 36
Biuro 26
Gminny Ośrodek pomocy Społecznej – Świadczenia rodzinne:
Stanowiska pracy ds. świadczeń rodzinnych: Klaudia Sieczkarek, Barbara Staszak
Stanowisko pracy ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
- jednorazowa zapomoga z tytułu urodzenia się dziecka,
- zasiłki rodzinne wraz z dodatkami (jednorazowy dodatek z tytułu urodzenia dziecka, dodatek z tytułu opieki nad dzieckiem w okresie korzystania z urlopu wychowawczego, dodatek z tytułu samotnego wychowywania dziecka, dodatek z tytułu wychowywania dziecka w rodzinie wielodzietnej, dodatek z tytułu kształcenia i rehabilitacji dziecka niepełnosprawnego, jednorazowy dodatek z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego, dodatek z tytułu podjęcia przez dziecko nauki w szkole poza miejscem zamieszkania),
- świadczenia pielęgnacyjne,
- zasiłek pielęgnacyjny,
- specjalny zasiłek opiekuńczy,
- świadczenie rodzicielskie,
- zaliczka alimentacyjna,
tel. 63 274 36 76 wew. 37