Gospodarka Odpadami
16 lipca 2018
Harmonogram wywozu odpadów komunalnych na pierwsze półrocze 2024 – (01.01.2024 r. – 30.06.2024 r.)
Harmonogram wywozu odpadów komunalnych na pierwsze półrocze 2024
- Pojemniki oraz worki z odpadami należy wystawić przed posesję do godziny 7:00 w dniu planowanego odbioru, w miejscu umożliwiającym dojazd samochodu odbierającego odpady. Ewentualny brak wystawienia odpadów będzie utrwalony na zapisach z kamer, w które są wyposażone pojazdy ZGO-NOVA.
- W celu złożenia reklamacji prosimy o bezpośredni kontakt pod nr tel: (62) 594 26 72. Niezgłoszenie reklamacji do godz. 12:00 następnego dnia roboczego po planowanym odbiorze oznacza wywiązanie się ZGO-NOVA z realizacji usługi.
- Worki z odpadami powinny być pełne i zawiązane, a pojemniki oznaczone rodzajem frakcji.
- Szkło odbierane jest tylko z pojemników o pojemności 240l. W przypadku nie otrzymania pojemnika proszę o kontakt z nr tel. 510 644 553 lub e-mail: pojemniki@zgo-nova.pl
Stawka opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi na terenie gminy Słupca:
Zmiana stawki obowiązuje od 1 stycznia 2022 r.
- 29,00 zł miesięcznie od mieszkańca zamieszkującego daną nieruchomość, który zbiera odpady komunalne w sposób selektywny.
- 26,00 zł miesięcznie od mieszkańca zamieszkującego daną nieruchomość, jeżeli właściciel nieruchomości posiada kompostownik i zaktualizował deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi.
W ciągu roku kalendarzowym płatności dokonujemy w sześciu ratach:
Rata I (styczeń, luty) – płatne do 15 stycznia
Rata II (marzec, kwiecień) – płatne do 15 marca
Rata III (maj, czerwiec) – płatne do 15 maja
Rata IV (lipiec, sierpień) – płatne do 15 lipca
Rata V (wrzesień, październik) – płatne do 15 września
Rata VI (listopad, grudzień) – płatne do 15 listopada
Opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi dokonujemy na numer konta: 08 8542 0001 0039 2271 2000 0100 Bank Spółdzielczy Słupca.